loading...
دعاکده
میلاد بازدید : 164 پنجشنبه 22 مرداد 1394 نظرات (0)
فريدون جيراني به من گفت تو خود جنسي!!

خلاصه اي از مطلب :

بازيگر سريال «تعبير وارونه يک رويا» از ويژگي هاي نقش خود در اين سريال که فرد ساده و صادقي است و درگير يک ماجراي عاشقانه مي شود و اينکه در صحنه‌هاي درگيري بدل نداشته است، سخن گفت.


ادامه اين مطلب : فريدون جيراني به من گفت تو خود جنسي!!



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




براي صحنه‌هاي درگيري «تعبير وارونه يک رويا» بدل نداشتم ...

5 آگوست 2015 ... جالب است که در همان ديدار نخست آقاي جيراني به من گفت قرار نيست تغيير و گريم خاصي داشته باشم و بيان کرد «تو خود جنسي!» ... فريدون جيراني جزو کارگرداناني است که هر بازيگري دوست دارد در کارنامه بازيگري اش با او همکاري ...

آدرس : کليک کنيد
فريدون جيراني به من گفت تو خود جنسي!! - آکا - روزنامه ،سلامت

6 روز پيش ... آکاايران: فريدون جيراني به من گفت تو خود جنسي!! آکايران :بازيگر سريال «تعبير وارونه يک رويا» از ويژگي هاي نقش خود در اين سريال که فرد ساده و ...

آدرس : کليک کنيد
فريدون جيراني به من گفت تو خود جنسي!! - سايت اخبار داغ و عکسهاي روز

6 روز پيش ... بازيگر سريال «تعبير وارونه يک رويا» از ويژگي هاي نقش خود در اين سريال که فرد ساده و صادقي است و…funnos.com مصاحبه با همسر مهناز افشار و ...

آدرس : کليک کنيد
گفتگو با فرزين صابوني بازيگر سريال تعبير وارونه ... - شبکه يک

3 روز پيش ... وي افزود: اين اولين باري بود که من با فريدون جيراني برخورد کردم بعد او پس از ديدن من با همان لهجه شيرن و ... جالب است که در همان ديدار نخست آقاي جيراني به من گفت تغيير و گريم خاصي قرار نيست بر روي شما انجام شود و تو خود جنسي!

آدرس : کليک کنيد
تقسيم‌کار در منزل، رابطه جنسي زوج‌ها را تهديد مي‌کند؟ - نيک صالحي

روزي دو بار شانس خود را امتحان کنيد ! ... بنابراين زوج‌ها بدون ترس از اينکه تقسيم‌کار به رابطه جنسي آن‌ها آسيبي برساند، .... فريدون جيراني به من گفت تو خود جنسي!

آدرس : کليک کنيد
رابطه جنسي و ايمني بدن؟! - نيک صالحي

11 ژوئن 2015 ... رابطه جنسي و ايمني بدن , ارتباط جنسي , فوايد ارتباط جنسي , تعداد ارتباط جنسي , مزاياي ارتباط جنسي ... فريدون جيراني به من گفت تو خود جنسي!

آدرس : کليک کنيد
اختلاف سني بالا زوجين و مشکل روابط جنسي - نيک صالحي

12 جولاي 2015 ... وي تصريح کرد: «اگر زني از همسر خود بزرگتر بوده و اختلاف سني بالايي با همسر خود داشته باشد زماني .... فريدون جيراني به من گفت تو خود جنسي!

آدرس : کليک کنيد
مهدي هاشمي سرانجام امروز به زندان رفت تا دوره محکوميت 10 ساله خود را ...

فريدون جيراني به من گفت تو خود جنسي گفتگو با نگار عابدي بازيگر سريال فريدون جيراني. سايت خبري تحليلي تابناک اخبار. واکنش وزارت خارجه امريکا به ...

آدرس : کليک کنيد
فرهنگ : اخبار فرهنگي, فرهنگ و جامعه, سينما, تلويزيون - نيک صالحي

بزرگترين دشمن سينماي ايران، خود اهالي سينما هستند ... فريدون جيراني به من گفت تو خود جنسي! ... سروش صحت در خندوانه از بي استعدادي اش در اين زمينه گفت!

آدرس : کليک کنيد
درمان ??? درصدي ناتواني جنسي در مردان - نيک صالحي

4 ژوئن 2015 ... قره داغي گفت: البته بخشي از ناتواني جنسي هم به علت مسائل فرهنگي و حتي نداشتن اعتماد به نفس لازم .... فريدون جيراني به من گفت تو خود جنسي!

آدرس : کليک کنيد
آنچه مي خوريد بر عملکرد جنسي شما موثر است - نيک صالحي

10 ژوئن 2015 ... بر اساس مطالعه اي که در نشريه طب جنسي به چاپ رسيد مشخص شد که مصرف غذاهاي دريايي توسط زنان مبتلا .... فريدون جيراني به من گفت تو خود جنسي!

آدرس : کليک کنيد
بررسي مشکلات جنسي مردان - نيک صالحي

11 ژوئن 2015 ... اگرچه مشکلات جنسي به ندرت سلامت جسمي را به خطر مي اندازند اما مي تواند عوارض جانبي رواني سنگيني ..... فريدون جيراني به من گفت تو خود جنسي!

آدرس : کليک کنيد
جشن تولد رضا صادقي - نکسروب

1 روز پيش ... چرا رضا کيانيان به اعتياد متهم شد فريدون جيراني به من گفت تو خود جنسي گفتگو با نگار. دانلود اهنگ شاد اهنگ شاد. دسته بندي اهنگ ها اهنگ ايراني ...

آدرس : کليک کنيد
سيما - گفتگو با فرزين صابوني بازيگر سريال تعبير وارونه يک رويا

3 روز پيش ... وي افزود: اين اولين باري بود که من با فريدون جيراني برخورد کردم بعد او پس از ديدن من با همان لهجه شيرن و ... جالب است که در همان ديدار نخست آقاي جيراني به من گفت تغيير و گريم خاصي قرار نيست بر روي شما انجام شود و تو خود جنسي!

آدرس : کليک کنيد
شباهت فوق العاده دو بازيگر زن زيباي ايراني | سرگرمي

رزيتا غفاري با انتشار عکسي از خود و آناهيتا همتي به شباهت خود با او پرداخت. ... ازدواج تام کروز با دختر 22 ساله · بعدي فريدون جيراني به من گفت تو خود جنسي!

آدرس : کليک کنيد
فرهنگ : اخبار فرهنگي, فرهنگ و جامعه, سينما, تلويزيون - نيک صالحي

بزرگترين دشمن سينماي ايران، خود اهالي سينما هستند ... فريدون جيراني به من گفت تو خود جنسي! ... سروش صحت در خندوانه از بي استعدادي اش در اين زمينه گفت!

آدرس : کليک کنيد
درمان ??? درصدي ناتواني جنسي در مردان - نيک صالحي

4 ژوئن 2015 ... قره داغي گفت: البته بخشي از ناتواني جنسي هم به علت مسائل فرهنگي و حتي نداشتن اعتماد به نفس لازم .... فريدون جيراني به من گفت تو خود جنسي!

آدرس : کليک کنيد
آنچه مي خوريد بر عملکرد جنسي شما موثر است - نيک صالحي

10 ژوئن 2015 ... بر اساس مطالعه اي که در نشريه طب جنسي به چاپ رسيد مشخص شد که مصرف غذاهاي دريايي توسط زنان مبتلا .... فريدون جيراني به من گفت تو خود جنسي!

آدرس : کليک کنيد
بررسي مشکلات جنسي مردان - نيک صالحي

11 ژوئن 2015 ... اگرچه مشکلات جنسي به ندرت سلامت جسمي را به خطر مي اندازند اما مي تواند عوارض جانبي رواني سنگيني ..... فريدون جيراني به من گفت تو خود جنسي!

آدرس : کليک کنيد
جشن تولد رضا صادقي - نکسروب

1 روز پيش ... چرا رضا کيانيان به اعتياد متهم شد فريدون جيراني به من گفت تو خود جنسي گفتگو با نگار. دانلود اهنگ شاد اهنگ شاد. دسته بندي اهنگ ها اهنگ ايراني ...

آدرس : کليک کنيد
سيما - گفتگو با فرزين صابوني بازيگر سريال تعبير وارونه يک رويا

3 روز پيش ... وي افزود: اين اولين باري بود که من با فريدون جيراني برخورد کردم بعد او پس از ديدن من با همان لهجه شيرن و ... جالب است که در همان ديدار نخست آقاي جيراني به من گفت تغيير و گريم خاصي قرار نيست بر روي شما انجام شود و تو خود جنسي!

آدرس : کليک کنيد
شباهت فوق العاده دو بازيگر زن زيباي ايراني | سرگرمي

رزيتا غفاري با انتشار عکسي از خود و آناهيتا همتي به شباهت خود با او پرداخت. ... ازدواج تام کروز با دختر 22 ساله · بعدي فريدون جيراني به من گفت تو خود جنسي!

آدرس : کليک کنيد
درمان ??? درصدي ناتواني جنسي در مردان - نيک صالحي

4 ژوئن 2015 ... قره داغي گفت: البته بخشي از ناتواني جنسي هم به علت مسائل فرهنگي و حتي نداشتن اعتماد به نفس لازم .... فريدون جيراني به من گفت تو خود جنسي!

آدرس : کليک کنيد
آنچه مي خوريد بر عملکرد جنسي شما موثر است - نيک صالحي

10 ژوئن 2015 ... بر اساس مطالعه اي که در نشريه طب جنسي به چاپ رسيد مشخص شد که مصرف غذاهاي دريايي توسط زنان مبتلا .... فريدون جيراني به من گفت تو خود جنسي!

آدرس : کليک کنيد
بررسي مشکلات جنسي مردان - نيک صالحي

11 ژوئن 2015 ... اگرچه مشکلات جنسي به ندرت سلامت جسمي را به خطر مي اندازند اما مي تواند عوارض جانبي رواني سنگيني ..... فريدون جيراني به من گفت تو خود جنسي!

آدرس : کليک کنيد
فرهنگ : اخبار فرهنگي, فرهنگ و جامعه, سينما, تلويزيون - نيک صالحي

بزرگترين دشمن سينماي ايران، خود اهالي سينما هستند ... فريدون جيراني به من گفت تو خود جنسي! ... سروش صحت در خندوانه از بي استعدادي اش در اين زمينه گفت!

آدرس : کليک کنيد
بهبود رابطه جنسي در بيماران ديابتي - نيک صالحي

14 مه 2015 ... ديابت را نبايد به عنوان مانعي براي رابطه جنسي با خود به رختخواب ببريد. ميتوانيد بر مواردي مثل قند ..... فريدون جيراني به من گفت تو خود جنسي!

آدرس : کليک کنيد
جشن تولد رضا صادقي - نکسروب

1 روز پيش ... چرا رضا کيانيان به اعتياد متهم شد فريدون جيراني به من گفت تو خود جنسي گفتگو با نگار. دانلود اهنگ شاد اهنگ شاد. دسته بندي اهنگ ها اهنگ ايراني ...

آدرس : کليک کنيد
سيما - گفتگو با فرزين صابوني بازيگر سريال تعبير وارونه يک رويا

3 روز پيش ... وي افزود: اين اولين باري بود که من با فريدون جيراني برخورد کردم بعد او پس از ديدن من با همان لهجه شيرن و ... جالب است که در همان ديدار نخست آقاي جيراني به من گفت تغيير و گريم خاصي قرار نيست بر روي شما انجام شود و تو خود جنسي!

آدرس : کليک کنيد
شباهت فوق العاده دو بازيگر زن زيباي ايراني | سرگرمي

رزيتا غفاري با انتشار عکسي از خود و آناهيتا همتي به شباهت خود با او پرداخت. ... ازدواج تام کروز با دختر 22 ساله · بعدي فريدون جيراني به من گفت تو خود جنسي!

آدرس : کليک کنيد



فريدون جيراني به من گفت تو خود جنسي!!
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1940
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 112
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 484
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 1,541
  • باردید دیروز : 219
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,809
  • بازدید ماه : 3,809
  • بازدید سال : 77,014
  • بازدید کلی : 960,015