loading...
دعاکده
میلاد بازدید : 103 جمعه 26 تیر 1394 نظرات (0)
هاشمي رفسنجاني: به مهدي گفتند درخواست عفو کن اما من و رهبري قبول نکرديم

خلاصه اي از مطلب :

#description#


ادامه اين مطلب : هاشمي رفسنجاني: به مهدي گفتند درخواست عفو کن اما من و رهبري قبول نکرديم



مطالب ديگر در مورد اين مطلب :




هاشمي رفسنجاني: به مهدي گفتند درخواست عفو کن اما من و رهبري قبول ...

1 روز پيش ... هاشمي رفسنجاني: به مهدي گفتند درخواست عفو کن اما من و رهبري قبول نکرديم. رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينکه تمايلي نداشته تا در ...

آدرس : کليک کنيد
هاشمي رفسنجاني: به مهدي گفتند درخواست عفو کن اما من و رهبري قبول ...

1 روز پيش ... هاشمي رفسنجاني: به مهدي گفتند درخواست عفو کن اما من و رهبري قبول نکرديم. آراد محمدي فر 1 روز پيش اخبار ايران و جهان, اخبار جهان ارسال ديدگاه 5 ...

آدرس : کليک کنيد
از «روايت پدر از بازداشت مهدي هاشمي» تا «مقايسه رحيمي با جزايري» - قطره

2 روز پيش ... روايت هاشمي رفسنجاني از ديدار با رهبري درباره پرونده "مهدي" · هاشمي رفسنجاني: به مهدي گفتند درخواست عفو کن اما من و رهبري قبول نکرديم

آدرس : کليک کنيد
اخبار آيت الله هاشمي رفسنجاني - قطره

آيت الله هاشمي رفسنجاني: از خوشحالي مردم، خوشحالم آيت الله هاشمي رفسنجاني عصر امروز ... هاشمي رفسنجاني: به مهدي گفتند درخواست عفو کن اما من و رهبري قبول نکرديم

آدرس : کليک کنيد
ديپلمات ها: قطعنامه لغو تحريم ايران هفته آينده به سازمان ملل مي رود ...

2 روز پيش ... هاشمي رفسنجاني: به مهدي گفتند درخواست عفو کن اما من و رهبري قبول نکرديم. کشتيراني از تحريم درآمد. عکس سلفي ظريف و خبرنگاران در هواپيما ...

آدرس : کليک کنيد
پايگاه خبري تحليلي اسفراين | سپهرآيين - سپهر آئين

هاشمي رفسنجاني: به مهدي گفتند درخواست عفو کن اما من و رهبري قبول نکرديم ... سپهرآيين- امشب با پايان دوره مقدماتي چهار تيم برتر جام رمضان واليبال مشخص خواهند شد ...

آدرس : کليک کنيد
سوالات متداول - بوچيل - رسانه ايرانيان سراسر جهان - خانه

... هاشمي رفسنجاني: به مهدي گفتند درخواست عفو کن اما من و رهبري قبول نکرديم · کشتيراني از تحريم ... خير ، شما بدون ثبت نام در سايت مي توانيد اقدام به خريد نماييد.

آدرس : کليک کنيد
titreno.ir | تيترنو - اولين کنسرت خارجي در کره شمالي برگزار مي‌شود

1 روز پيش ... هاشمي رفسنجاني: به مهدي گفتند درخواست عفو کن اما من و رهبري قبول نکرديم ... به گزارش بي‌بي‌سي، گروه «لايباخ» به‌دليل پوشش نظامي خود در هنگام ...

آدرس : کليک کنيد
بازتاب آنلاين - سايت خبري تحليلي

اصل مذاکره يک پيروزي براي ايران بود/ حضرت آقا به طور دقيق بر مذاکرات نظارت ... هاشمي رفسنجاني: به مهدي گفتند درخواست عفو کن اما من و رهبري قبول نکرديم ...

آدرس : کليک کنيد
سازمان بهزيستي: رسيدگي به مسايل دو جنسي ها در شرح وظايف ما نيست

رييس سازمان بهزيستي کشور گفت: رسيدگي به مشکل افراد داراي اختلالات جنسي ... هاشمي رفسنجاني: به مهدي گفتند درخواست عفو کن اما من و رهبري قبول نکرديم.

آدرس : کليک کنيد
مازندنومه

هاشمي رفسنجاني: به مهدي گفتند درخواست عفو کن اما من و رهبري قبول نکرديم ... سياسي قائم شهر با فرماندار با حضور امام جمعه، فرمانداران پيشين و برخي فعالان سياسي ...

آدرس : کليک کنيد
شماره جديد هفته نامه "طلوع صبح" به روي دكه ها آمد - خانه - رزبلاگ

2 روز پيش ... ... پاشايي در کنار پدر و مادر و کريم باقري + عکس · هاشمي رفسنجاني: به مهدي گفتند درخواست عفو کن اما من و رهبري قبول نکرديم. آخرين مطالب ارسالي.

آدرس : کليک کنيد
توافق هسته اي | پايگاه اطلاع رساني آيت الله هاشمي رفسنجاني

ايشان افزود: خود مهدي به من گفت علي‌رغم اينکه خود چنين ميلي ندارم چون مي‌دانم جرمي ... نخواهد داشت هم مي‌گويند رهبر چرا به تقاضاهاي عفو زندانيان ديگر توجه نمي‌کنند و هم مي‌گويند ... آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در ادامه افزود: بگذاريد به همين مقدار بسنده کنم و ... امام(ره) صريحاً و با تعبير ادبيات ديگري گفتند که اگر آمريکا آدم شود، ما ديگر ...

آدرس : کليک کنيد
حاشيه‌هاي خواندني مراسم افطاري هاشمي با اصحاب ... - خبرگزاري دانشجو

3 روز پيش ... مراسم افطار هاشمي رفسنجاني با اصحاب رسانه و هنرمندان امشب در ساختمان مرمر ... را خدمت رهبر معظم انقلاب هم بيان کردم و مي خواهم خدمت از شما هم اين درخواست را ..... يعني چي که به مهدي گفتند از آقا طلب عفو کن بعد هاشمي ميره پيش آقا حضرت آقا هم قبول مي کنه اما هاشمي قبول نميکنه رهبر معظم انقلاب که خودش دستور مبارزه با ...

آدرس : کليک کنيد
روايت هاشمي از ديدار با رهبري درباره پرونده "مهدي" - فرارو

3 روز پيش ... آيت الله هاشمي رفسنجاني عصر سه شنبه در ديدار جمعي از اصحاب رسانه ... که مهدي مي خواهد شما را ببيند، من هم گفتم که بيايد اما گفتند ايشان نمي ... داري، يا در چند خط از رهبري تقاضاي عفو کن و يا بايد اين پرونده طولاني و چند هزار صفحه اي را ادامه دهي. ... ام ، اما اگر شما و مقام معظم رهبري بخواهيد اين کار را مي کنم که من به ايشان ...

آدرس : کليک کنيد
بازتاب آنلاين - سايت خبري تحليلي

اصل مذاکره يک پيروزي براي ايران بود/ حضرت آقا به طور دقيق بر مذاکرات نظارت ... هاشمي رفسنجاني: به مهدي گفتند درخواست عفو کن اما من و رهبري قبول نکرديم ...

آدرس : کليک کنيد
سازمان بهزيستي: رسيدگي به مسايل دو جنسي ها در شرح وظايف ما نيست

رييس سازمان بهزيستي کشور گفت: رسيدگي به مشکل افراد داراي اختلالات جنسي ... هاشمي رفسنجاني: به مهدي گفتند درخواست عفو کن اما من و رهبري قبول نکرديم.

آدرس : کليک کنيد
مازندنومه

هاشمي رفسنجاني: به مهدي گفتند درخواست عفو کن اما من و رهبري قبول نکرديم ... سياسي قائم شهر با فرماندار با حضور امام جمعه، فرمانداران پيشين و برخي فعالان سياسي ...

آدرس : کليک کنيد
شماره جديد هفته نامه "طلوع صبح" به روي دكه ها آمد - خانه - رزبلاگ

2 روز پيش ... ... پاشايي در کنار پدر و مادر و کريم باقري + عکس · هاشمي رفسنجاني: به مهدي گفتند درخواست عفو کن اما من و رهبري قبول نکرديم. آخرين مطالب ارسالي.

آدرس : کليک کنيد
توافق هسته اي | پايگاه اطلاع رساني آيت الله هاشمي رفسنجاني

ايشان افزود: خود مهدي به من گفت علي‌رغم اينکه خود چنين ميلي ندارم چون مي‌دانم جرمي ... نخواهد داشت هم مي‌گويند رهبر چرا به تقاضاهاي عفو زندانيان ديگر توجه نمي‌کنند و هم مي‌گويند ... آيت‌الله هاشمي رفسنجاني در ادامه افزود: بگذاريد به همين مقدار بسنده کنم و ... امام(ره) صريحاً و با تعبير ادبيات ديگري گفتند که اگر آمريکا آدم شود، ما ديگر ...

آدرس : کليک کنيد
حاشيه‌هاي خواندني مراسم افطاري هاشمي با اصحاب ... - خبرگزاري دانشجو

3 روز پيش ... مراسم افطار هاشمي رفسنجاني با اصحاب رسانه و هنرمندان امشب در ساختمان مرمر ... را خدمت رهبر معظم انقلاب هم بيان کردم و مي خواهم خدمت از شما هم اين درخواست را ..... يعني چي که به مهدي گفتند از آقا طلب عفو کن بعد هاشمي ميره پيش آقا حضرت آقا هم قبول مي کنه اما هاشمي قبول نميکنه رهبر معظم انقلاب که خودش دستور مبارزه با ...

آدرس : کليک کنيد
روايت هاشمي از ديدار با رهبري درباره پرونده "مهدي" - فرارو

3 روز پيش ... آيت الله هاشمي رفسنجاني عصر سه شنبه در ديدار جمعي از اصحاب رسانه ... که مهدي مي خواهد شما را ببيند، من هم گفتم که بيايد اما گفتند ايشان نمي ... داري، يا در چند خط از رهبري تقاضاي عفو کن و يا بايد اين پرونده طولاني و چند هزار صفحه اي را ادامه دهي. ... ام ، اما اگر شما و مقام معظم رهبري بخواهيد اين کار را مي کنم که من به ايشان ...

آدرس : کليک کنيد



هاشمي رفسنجاني: به مهدي گفتند درخواست عفو کن اما من و رهبري قبول نکرديم
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1940
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 111
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 484
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 1,544
  • باردید دیروز : 219
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,812
  • بازدید ماه : 3,812
  • بازدید سال : 77,017
  • بازدید کلی : 960,018