loading...
دعاکده
میلاد بازدید : 362 سه شنبه 23 تیر 1394 نظرات (0)
خدايا...

خلاصه اي از مطلب :




ادامه اين مطلب : خدايا...


154,000 results
  1. خدايا!خيلي تنها شدم

    tanhaeiyam.blogfa.com

    !...خدايا!خيلي تنها شدم - ... دلم م?خواد ?ه روز?، ?ه جا?? همون? که ا?ن ن?ست ...

  2. خدايا صدايت مي کنيم

    www.a2t2i2.blogfa.com

    ...خدايا صدايت مي کنيم - نذر کردم گر از اين غم به در آيم روزي.... تا در ميکده شادان و غزل خوان بروم

  3. خدايا چگونه بخوانمت

    www.beytoote.com/religious/solace/read-god.html

    چگونه بخوانمت؟ چگونه يادت كنم؟ كه شرمسارم از اينكه چون تو خدايي و چون ما بندگاني چون تو

  4. 0• خدايا کمکم کن •0

    khodakomak.mihanblog.com

    نترس مشتي... هيولا نيست... حاج رجب محمد زاده... ?? ساله که نتونسته يه لقمه غذا تو دهنش بذاره...

  5. خـــــدايا چرا مـــــــن....؟

    www.love-behnam.blogfa.com

    خـــــدايا چرا مـــــــن....؟ - ... دلم گرفته اي دوست! هواي گريه با من گر از قفس گريزم، كجا روم ...

  6. آه خدايا

    www.razoniyazbakhoda.blogfa.com

    خدايا از پرونده ام خبر داري . هر ورقش پر از جرم و گناه ...

  7. سرزمين من

    elisaajigal.blogfa.com

    سرزمين من - سرزمين من ... شادترين مردم کساني نيستند که لزوما بهترين چيزها را داشته باشند ...

  8. خدايا دوست دارم...

    mozhgan69.blogfa.com

    خدايا دوست دارم... - ... يادمان باشد، زود دير مي شود پيرمردي نارنجي پوش در حالي که کودک را در ...

  9. خدايا... فريادم بي صداست?

    www.ali.mosafer.loxblog.ir

    ?خدايا... فريادم بي صداست? - ازساير صفحات وبلاگ كه تو ((انتهاي صفحه)) مشخصه هم بازديد كنيد ...

  10. خدايا - azadeganclub.com

    azadeganclub.com/?IP=330&ARTICLEID=66

    خدايا خدايا دانشي عطا فرما تا كمتر قضاوت كنم. آرامشي عطا فرما تا ديرتر برنجم. محبتي عطا فرما ...

  11. خدايــــــــا رهـــايم مـــــکن?

    zahra628.blogfa.com

    سلااممم... مدت هاست وبم داره خاک ميخوره...و من حوصله پست گزاشتن رو ندارم... يکسال از روزي که ...

  12. انصار الخميني (ره) :: خدايا مرا ببخش به خاط

    www.hankh.ir/?p=8222

    خدايا خيلي دوستت دارم چند تا گناه بزرگ مرتكب شدم به بزرگي ات ببخش منو خدايا خيلي دلم برات ...

  13. خدايا | دکتر علي شريعتي

    shariati.nimeharf.com/DR-words/خدايا

    خدايا تو قلب بيگانه را مي شناسي ، که خود در سرزمين وجود بيگانه بودي . . دکتر شريعتي

  14. خدايا دوستت دارم

    bisarosamoon2.blogfa.com

    خدايا دوستت دارم - ... پيرمردي تنها در مينه سوتا زندگي مي‌كرد.

  15. خدايا خدايا - MP3 Download, Play, Listen Songs - 4shared ...

    www.4shared.com/audio/nDQcRele/__online.html

    <خدايا خداياdownload from 4shared ... Enable preview We notice you have AdBlock installed. This prevents you from using all features on 4shared.

  16. خدايا كمكم كن | Facebook?

    https://www.facebook.com/pages/خدايا-كمكم-كن...

    خدايا كمكم كن‎, V?ster?s, Sweden. 2,970 likes · 10 talking about this. ‎فقط تونيستي که شکسته عشقي خوردي رفيق https ...

  17. خدايا دستم را بگير

    zahramohammadimara.blogfa.com

    خدايا دستم را بگير - ... در حالي که دور افتادن از آموزه هاي اسلامي و در پيش گرفتن سبک نادرست ...

  18. خدايا دوستش دارم كمكم كن | Facebook?

    https://www.facebook.com/pages/خدايا-دوستش-دارم...

    To connect with ‎خدايا دوستش دارم كمكم كن‎, sign up for Facebook today.

  19. خـــــــدايــــــا آرامـــشم عطــا فرم

    aramesheafsane.ir

    خـــــــدايــــــا آرامـــشم عطــا فرما - فقط واسه آروم شدنم دلم بود که بدتر طوفاني شد

  20. خدايا يه ني ني سالم صالح به من هديه کن

    nene123.blogfa.com

    خدايا ميخوام ديگه بهش فکرنکنم تلاشمو بکنم همه چيزرو به تو بسپارم خدايا توبرهرچيزي تواناي ...

  21. کد آهنگ پيشواز ايرانسل خدايا از مازيار ف

    www.ramsarsms.com/2792/کد-آهنگ-پيشواز-ايرانسل...

    دانلود کد پيشواز ايرانسل خدايا از مازيار فلاحي,کد پيشواز مازيار فلاحي خدايا

  22. خدايا قسمتم نبود چرا جلوم گذاشتي

    saye9797.blogfa.com

    خدايا قسمتم نبود چرا جلوم گذاشتي - تنها رهگذرم 'دل نبند' - خدايا قسمتم نبود چرا جلوم گذاشتي

  23. علي ارشدي - خدايا?‎ - YouTube

    www.youtube.com/watch?v=GMXgD7UrsAQ
    • By ضرغام پرشن ·
    • 3 min ·
    • 944 views ·
    • Added 9/26/2013

    Rating is available when the video has been rented. علي ارشدي - خدايا

  24. خدايا فقط خودت

    goleeesorkh.blogfa.com

    خدايا فقط خودت - ... آنگاه که تنها شدي و در جست و جوي يک تکيه گاه مطمئن هستي، بر من توکل نما.

  25. شعر نو خدايا تو بوسيده اي هيچگاه

    www.shereno.ir/list/خدايا+تو+بوسيده+اي+هيچگاه...

    خدايا آگاه ساز مرا ز نيت پليد ...

  26. شعر نو خدايا چنان کن سرانجام کار توخشنود

    www.shereno.ir/list/خدايا+چنان+کن+سرانجام+کار...

    خدايا آگاه ساز مرا ز نيت پليد ...

  27. خدايا منو ببخش

    khoda.javanblog.ir

    خدايا به من آرامش ببخش.كمكم كن بتونم دلم را به تو بسپارم.كمكم كن صبور و شكيبا . باشم.

  28. خدايا تنهام نذار

    11roz.blogfa.com

    خدايا هرروزبرام كمي اندوه بفرس جون دراندوه است كه تويادميشي ودرخوشي هاازيادميري؟

  29. سکوت دل - خدايا تو كمكم كن

    www.sokotedel00.blogfa.com/post-38.aspx

    سکوت دل - خدايا تو كمكم كن - حرفهاي دل يک تـــنــــــــــــها

  30. خدايا با توام, حواست کجاست

    elahehyenaz.persianblog.ir

    اي شديدترين شکل,سايه ليوانٍ آب را تا عطشٍ اين صداقتٍ متلاشي راهنمايي کن

  31. وبلاگ من

    snj-harsin.blogfa.com

    نوشته هاي پيشين. rss . powered by blogfa.com

  32. خدايا كارى كن عشقم يه روزى عاشقم باشه | Pop

    https://www.reverbnation.com...

    خدايا كارى كن عشقم يه روزى عاشقم باشه Lyrics, Songs, Music, and Videos by the band خدايا كارى كن عشقم يه روزى ...

  33. زدم فرياد خدايا اين چه رسميست

    dariayeghamha.blogfa.com

    زدم فرياد خدايا اين چه رسميست - به کلبه تنهايي من خوش آمديد - زدم فرياد خدايا اين چه رسميست

  34. خدايا بي تو هيچم

    www.comfork.blogfa.com

    خدايا بي تو هيچم - وقتي به من ازمن نزديکتري ديگر چه جستجويي؟

  35. خدايا بشکن اين آينه ها را

    pishibiyamanoobekhor.blogfa.com

    خدايا شکرت.... با همه سختي ها... با همه غم ها... با همه بغض ها... و با ..... + نوشته شده در دوشنبه ...

  36. خدايا كمكم كن

    reza2a.blogfa.com

    خدايا كمكم كن - خدايا عاشقتم... ... يک شرکت بزرگ قصد استخدام يک نفر را داشت . بدين منظور آزموني ...

  37. خدايا خدايا - MP3 Download, Play, Listen Songs - 4shared ...

    www.4shared.com/get/nDQcRele/__online.html

    خدايا خداياdownload from 4shared ... We notice you have AdBlock installed. This prevents you from using all features on 4shared.

  38. خــدايــا واســه هــمــــه چـي شکـــــر

    www.roshantarinsetareh.blogfa.com

    خــدايــا واســه هــمــــه چـي شکـــــرت - حافظ خلوت نشين دوش به ميخانه شد ..... از سر پيمان ...

  39. خلوت دل - خدايا دلم تنگ است

    ghobardel.blogfa.com/post-252.aspx

    خدايا! مرا شاكر و صابر گردان و مرا در چشم خويش خوار و در نظر مردم بزرگوار گردان . خدايا!

  40. وبلاگ

    www.lima1.blogfa.com

    نوشته هاي پيشين. rss . powered by blogfa.com

  41. خدايا کمکم کن - با من بخوان حديث عشق را ...

    diba123.persianblog.ir/post/39

    خدايا كمكم كن كه اهلي بشم، خدايا مي دوني كه دارم سعي مي كنم. خدايا مي دوني كه دوست ندارم ...

  42. خدايا - Search by

    go.speedbit.com/search.aspx?site=web&s=d3db&q=خدايا&sa=++search++

    ...خدايا صدايت مي کنيم - نذر کردم گر از اين غم به در آيم روزي.... تا در ميکده شادان و غزل خوان بروم

  43. اسپند دونه دونه !خدايا! كي ... - YouTube

    www.youtube.com/watch?v=_-AUXIH2cGk
    • By irankargar ·
    • 41 sec ·
    • 148 views ·
    • Added 1/29/2012

    Rating is available when the video has been rented. اسپند دونه دونه !خدايا! كي دردمو مي دونه

  44. hojatzahdan.blogfa.com

    hojatzahdan.blogfa.com

    " + strResult + " " ; document.write ( strResult ) ; } function OpenLD() { window.open('/links','blogfa_ld','status=yes,scrollbars=yes,toolbar=no,menubar=no,location ...

  45. خدايا ! چرا هستي و نيستم ...؟؟

    fatijooon.blogfa.com

    خدايا ! چرا هستي و نيستم ...؟؟ - روزگــــــار ؛ نبودنت را برايم ديکتـــه مي کند … و نمره ي من ...

  46. قصه ي فردا - نيايش هاي دکتر علي شريعتي

    bibicity.blogfa.com/post-25.aspx

    قصه ي فردا - نيايش هاي دکتر علي شريعتي - ... خدايا! آرامشي به من عطا كن تا بپذيرم آنچه را نمي ...

  47. khamooshtarin3tare - خدايا باهام حرف بزن

    khamooshtarin3tare.blogfa.com/post-70.aspx

    khamooshtarin3tare - خدايا باهام حرف بزن - بعضي ها شوخي شوخي ميرن؛ ولي جدي جدي بر نمي گردن

  48. خدايا دوستت دارم و به تو محتاجم ...رهايم م

    mola.parsiblog.com/-662996.htm

    خدايا دوستت دارم و به تو محتاجم ...رهايم مکن - گل نرگس ... مهدي فاطمه

  49. خدايا دوست دارم

    www.khodaya.parsiblog.com

    خدايا دوست دارم ... اگر بي‌تفاوت باشيم و براي رفع گرفتاريها و بلاهايي که اهل ايمان بدان ...

  50. خدايا ! خيلي دوستت دارم ...

    happy-girl.persianblog.ir/1385/11

    خدايا ! خداي مهربانم ! خدايي كه تنها تو را دارم ! خدايي كه اميدم فقط تويي ! خدايي كه تكيه گاهم ...

  51. Pagination

  1. Related searches

برچسب ها خدايا... ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1940
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 86
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 385
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 801
  • باردید دیروز : 219
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,069
  • بازدید ماه : 3,069
  • بازدید سال : 76,274
  • بازدید کلی : 959,275