loading...
دعاکده
میلاد بازدید : 190 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)
فقط تو را دوست دارم !

خلاصه اي از مطلب :

<p style="text-align: center;"></p> <div style="text-align: center;"><span style="font-size: medium;">مي شود با يکي چاي بخوري</span></div> <div style="text-align: center;"><span style="font-size: medium;">با يکي سفر بروي</span></div> <div style="text-align: center;"><span style="font-size: medium;">با يکي عکس بگيري</span></div> <div style="text-align: center;"><span style="font-size: medium;">راه بروي..</span></div> <div style="text-align: center;"><span style="font-size: medium;"><a href="http://binazirlove.loxblog.com"><span style="color: #ff0000;"><strong>اما </strong></span></a>فقط يکي ست که برايش چاي مي ريزي</span></div> <div style="text-align: center;"><span style="font-size: medium;">با او حرف مي زني</span></div> <div style="text-align: center;"><span style="font-size: medium;">راه مي روي و</span>


ادامه اين مطلب : فقط تو را دوست دارم !


1,200,000 results
  1. فقط تو را دوست دارم

    maryam-jon-tanha.blogfa.com

    مدت زيادي از زمان ازدواجشان مي‌گذشت و طبق معمول زندگي فراز و نشيب‌هاي خاص خودش را داشت.

  2. فقط تو را دوست دارم

    www.98love.ir/post/5480/فقط-تو-را-دوست-دارم.html

    فقط تو را دوست دارم ! شايد مورد نياز شما باشد... اگه گفتي دوستت دارم چند حرفه شايد مورد نياز ...

  3. فقط تو را دوست دارم

    binazirlove.loxblog.ir/post/2987/فقط%20تو%20را%20...

    اي لا يو , دوست دارم , متن عاشقانه , لاو , متن لاو , متن زيباي عاشقانه , متن جديدعاشقانه

  4. من فقط تو را دوست دارم . . | Facebook?

    https://www.facebook.com/pages/من-فقط-تو-را-دوست...

    ‎من فقط تو را دوست دارم . .‎ 473 likes · 29 talking about this. ‎درد عشق و عاشقي درمان ندارد ...

  5. فقط تو را دوست دارم

    gm-parts.ir/2015/06/فقط-تو-را-دوست-دارم

    به نکات زير توجه کنيد. نظرات شما پس از بررسي و تاييد نمايش داده مي شود. لطفا نظرات خود را فقط ...

  6. @فقط تورو دارم@

    www.tanhato.blogfa.com

    فقط تـــــــو ... مي دانم که تو هيچگاه اين جمله را درک نخواهي ... دوست دارم که ...

  7. فقط و فقط تو را دوست دارم! - صفحه 6

    forum.iranvij.ir/forum108/thread149313-6.html#post1225844
    • Last updated: 6/1/2014 ·
    • 7 posts ·
    • First post: 5/8/2011

    فرصت نداري صندوقت را خالي کني.! صندوقت سنگين شده و نمي‌تواني با خودت بِکشي‌اش…

  8. دوست دارم يواشـکي ?

    matarsak361.mihanblog.com

    من کمي بيشتر از عشق تو را مي فهمم . ... دوست دارم فقط به آن ها بگويم ... ? دوست دارم ...

  9. تدوينگرها - فقط تو را دوست دارم

    tadvingarha.ir/post/752205

    تدوينگرها - تدوينگرها - فقط تو را دوست دارم ! ...

  10. تو را دوست دارم - عاشقانه ها

    www.asheghaneha.ir/تو-را-دوست-دارم

    تو را دوست دارم در اين باران مي‌خواستم تو در انتهاي خيابان نشسته باشي من عبور کنم

  11. love - فقط تو را دوست دارم عشقم

    nymphic.blogfa.com/post/156/فقط-تو-را-دوست-دارم...

    عشقم را دوست دارم همان کسي که شب و روز به يادش هستم و لحظات سرد . زندگيم را با گرماي عشق او ...

  12. زمستان را فقط به خاطر تو دوست دارم - کوچه

    n-poems.blogsky.com/1391/12/14/post-473

    زمستان را فقط به خاطر تو دوست ... به خاطر چتري دوست دارم که سرپناهش را در ...

  13. فقط ميگم دوست دارم، همين

    www.adsearch.ir/show.aspx?ad=t_82353

    فقط ميگم دوست دارم؛ همين در نقاشي ... «چون برادرت از تو جدا گردد، تو پيوند دوستي را ...

  14. خدايا من تو را دارم .....

    www.behesta.blogfa.com

    خدايا من تو را دارم ... تنها دوست پايدار فقط ... که نميتونم بگم دوست دارم گوشيو بردارم همين ...

  15. دانلود آهنگ فقط تو رو دارم از علي اصحابي

    www.irmp3.ir/play/30286/دانلود-آهنگ-فقط-تو-رو...

    سبک آهنگ فقط تو رو دارم از ... لطفا نظر خود را در رابطه با آهنگ فقط تو ... دوست دارم با حضور ...

  16. فقط تو را ميخواهم از خدا

    mylove69.blogfa.com

    فقط تو را ميخواهم از ... سکوت را دوستـــــــــ دارم به خاطر ابهت بي پايانشـــــــ

  17. فقط خداوتنهايي ام رادوست دارم ?

    khoda13681379.mihanblog.com

    ?فقط خدا وتنهايي ام را دوست دارم ... مطمـئن باش که خداوند تو را عاشقانه دوست ... فقط فقط وفقط ...

  18. خدا فقط تو رو دارم

    eshghelost.blogfa.com

    دوست دارم.....! بي تو ____ مي ميرم ... خدا جون فقط تو رو دارم. ... تو خودت بايد رشد کني ولي من تو را مي ...

  19. عشق را دوست دارم چون تو را دوست دارم

    mosafere-khiyali.blogfa.com

    عشق را دوست دارم چون تو را دوست دارم ... آه خدايا من فقط تو را مي شناسم و بس .

  20. تو را دوست مي‌دارم - عاشقانه ها

    www.asheghaneha.ir/%d8%aa%d9%88-%d8%b1%d8%a7-%d8%af...

    تو را به جاي همه زناني که نشناخته‌ام دوست مي‌دارم تو را به ... دوست دارم، نه فقط ...

  21. نسيم عشق - فقط تو رو دوست دارم

    so90.blogfa.com/post-62.aspx

    نسيم عشق - فقط تو رو دوست دارم - بانسيم عشق باغ زندگي را تازه دار ورنه کار روزگار کهنه جز ...

  22. narges-azizi

    www.narges-azizi.blogfa.com

    هم سفر پلي اگه شکست تو فقط ... دارم مي ميرم از ... نگو نه ” و ” تو عوض نميشي ” را به کارنامه ...

  23. فقط من ...فقط تو ...فقط مادوتاييم - تو را

    omidzahra20.mihanblog.com/post/198

    تو را از بس زلالي دوست دارم اگرچه شاخه اي از گل ندارم

  24. بخاطر تو - دوست دارم

    asheghanebaamin.blogfa.com/tag/دوست-دارم?p=3

    نـگـه مـي دارد را. دوســـــــت دارمـــ ... من و همه زيبايي هاي عاشقانه و رويايي را فقط با تو ...

  25. دوستت دارم به نجابت باران قسم

    textpost.blogfa.com

    يادم باشد زندگي را دوست دارم! يادم باشد هر گاه ارزش زندگي يادم رفت در چشمان ... فقط براي تو ...

  26. ايران ريدر - خدا فقط تو را دارم

    mehrokhtapous.iranreader.com

    ... من اتفاق نيفتاده و من سالم هستم؛ هر چند فرد فوت شده در سانحه تصادف دوست ... فقط تو را دارم

  27. تبعيدي زمين - تو را براي دوست داشتن دوست م

    tabeediye-zamin.blogfa.com/post-75.aspx

    تو را براي دوست داشتن دوست مي دارم. تو را به جاي همه ي کساني که نمي شناخته ام ...دوست مي ...

  28. iranvatanman: نفس کشيدن را دوست دارم گاهي گاهش

    delshekaste.com/view/post:29365701/...

    ... نفس کشيدن را دوست دارم گاهي گاهش را فقط تو مي ... نفس کشيدن را دوست دارم گاهي گاهش را فقط تو ...

  29. بخاطر تو - دوست دارم

    asheghanebaamin.blogfa.com/tag/دوست-دارم?p=2

    تـو فقـط بـيــآ . . دارم تقويم زندگيمو ورق ... آرزو مي کنم ، آنچه را آرزو کنم ، که تو دوست ...

  30. فقط تو رو دارم با صداي علي اصحابي - صداياب

    www.sedayab.com/?id=286

    ... فقط تو رو دارم ... تو رو ميخوام هميشه پا به پاتم کاشکي ناز نياي پيشم بياي خيلي دوست دارم ...

  31. فقط من ...فقط تو ...فقط مادوتاييم

    omidzahra20.mihanblog.com

    ... فقط تو ...فقط ... کسي را دارم که آنقدر برايم ... به نام خدايي که خواست دوست داشته شويم ...

  32. ? دوســـــــــت دارم...فقـط هميــــــن

    www.2khtarepenhan.blogfa.com

    هي غريبه قيافت خيلي آشناست من و تو جايي همديگر را نديده ايم ؟ آهان يادم اومد يه روزهايي ...

  33. فقط تو رو دارم | جستجو | دانلود اهنگ

    akhbar3.com/list/فقط+تو+رو+دارم.html

    نواي نينوا را دوست دارم صداي آشنا را دوست دارم اگر جام بلا از چشم يار است من اين جام بلا را ...

  34. غزلخانه - تو را دوست دارم

    ghazalkhane.mihanblog.com/post/352

    تو را دوست دارم، تو را دوست ... فقط دعا مي کنم همانطور که فکر مي کنم ...

  35. فقط شب رو دوست دارم | Facebook?

    https://www.facebook.com/loveonlynight

    فقط شب رو دوست دارم‎. 981 likes · 2 talking about this. ‎شب زيباست بخاطره سكوتش سكوتي كه سرشار از ناگفته ...

  36. «فقط تو را دوست دارم»، منتشر شد

    www.cinemakhabar.ir/NewsDetails.aspx?ID=42744

    به گزارش سينما خبر ، به تازگي مجموعه شعر «فقط تو را دوست دارم» (عاشقانه‌هاي اريش فريد) با ...

  37. دوستــــــ دارمـــــــ وليــــــ چــرا

    kosarjoooon.blogfa.com

    دوستــــــ دارمـــــــ ... ” تــو را بخواهند ... سگمه ، از اينا نداريم ، تو فقط منو ...

  38. فقط تو را دوست دارم | اريش فريد | معرفي و ن

    www.forum.98ia.com/t872132.html

    «فقط تو را دوست دارم» عنوان مجموعهاي از سرودههاي عاشقانه اريش فريد، شاعر اتريشي است که با ...

  39. «فقط تو را دوست دارم»، منتشر شد!

    talk.patoghu.com/thread289027.html
    • Last updated: 4/1/2013 ·
    • 1 post ·
    • First post: 4/1/2013

    «فقط تو را دوست دارم» عنوان مجموعه‌اي از سروده‌هاي عاشقانه اريش فريد، شاعر اتريشي است که ...

  40. من، تنها تو را دارم

    khalegheeshgh.blogfa.com

    ولي من متحيرم كه با وجودي که عشق بيشتر ازهمه تو را ... و فقط با ... پروانه را هم دوست ...

  41. دوست دارم - ز ن را فقط مي توان ...

    1salo2maho10roz.blogfa.com

    دوست دارم. سلام. ابن ... که از تو فقط مهرباني و توجه ... خدا شانه هايم را فقط براي اين نيافريده ...

  42. خدايا دوست دارم...

    mozhgan69.blogfa.com

    خدايا دوست دارم... *** ... پيرمردي نارنجي پوش در حالي که کودک را در ... دنياي مني مواظب خودت باش تو ...

  43. نازنينم دوستت دارم

    www.lovelorn1370.blogfa.com

    ... من زيباترين زندگي را . دارم ودوست داشتن فقط باتومعنا ... دوست دارم منو تو تنهاي تنها ...

  44. دوست دارم عشقم

    dosetdarameshgham.blogfa.com/8911.aspx

    عشق را دوست دارم اگر معشوقه ام تو باشي ، عشق را دوست دارم اگر از روي ... من نه ، تو نه ، فقط ما ...

  45. خدا فقط تو رو دارم

    asteya2.blogfa.com

    خدا فقط تو رو دارم ... فردي صبور و پرطاقت هستيد و اراده بسيار قوي داريد ، دوست داريد کارها را ...

  46. خدايا دوست دارم تو را ببينم!

    www.adsearch.ir/show.aspx?ad=t_211763

    خدايا دوست دارم تو را ببينم! خدايا، اي کسي که همه چيز فقط از آن توست و فقط توسط تو اداره مي ...

  47. تو را بخاطر دوست داشتن دوست مي دارم

    www.erfanifar.blogfa.com/8901.aspx

    تو را بخاطر دوست داشتن ... اما فقط اگه تو فردا بگي ... من محمد را دوست دارم و به هيچ قيمتي ...

  48. "دوستت دارم"

    justformyonlyman.blogfa.com

    ... از نوشته هام چون حسي که به تو دارم خاص ترينه فقط اينو ميدونم که اينقدر تو ... را دوست دارم

  49. من فقط تو را دارم

    pixelco.ir/tag/من-فقط-تو-را-دارم-20339

    من فقط تو را دارم مامان فقط من را دوست داشته باش ! مامان فقط من را دوست داشته باش !

  50. دانلود آهنگ تو رو دوست دارم مازيار فلاحي

    iraniha.persianblog.ir/post/613

    در کلبه تنهايي دلم عشق را فرياد ميزنم ¸¸.•*´•. ... تو رو دوست دارم مثل عطر شکوفه هاي ... فقط خدا ...

  51. Pagination

    ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  1. فراموشی رمز عبور؟
  2. آرشیو
    آمار سایت
  3. کل مطالب : 1940
  4. کل نظرات : 0
  5. افراد آنلاین : 122
  6. تعداد اعضا : 0
  7. آی پی امروز : 461
  8. آی پی دیروز : 121
  9. بازدید امروز : 1,159
  10. باردید دیروز : 219
  11. گوگل امروز : 0
  12. گوگل دیروز : 2
  13. بازدید هفته : 3,427
  14. بازدید ماه : 3,427
  15. بازدید سال : 76,632
  16. بازدید کلی : 959,633