loading...
دعاکده
میلاد بازدید : 192 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

احضار روح(روشی مجرب)

نمی دانم کاری که می کنم درست است یا نه اما از انجایی که می دانم افراد زیادی مثل خودم علاقمند به علوم غریبه هستند و احتمالا سوالات زیادی ذهنشون رو به خودش مشغول کرده می خوام روشی رو که خودم بهش رسیدم و خیلی چیزها برام روشن شد رو توضیح بدم قبلش ذکر چند نکته لازمه:

1. از دوستانی که قصد متهم کردن من به دروغ گویی دارند ! تقاضا دارم یکبار روش رو امتحان کنند و در صورتی که جواب نگرفتند اونوقت متهم کنند!
2. کسی که این احضار رو انجام می ده در صورتی که نیروی درونی و روحی بالایی نداشته باشه ممکنه تا مدتی دچار کسالت ، افسردگی و در موارد حاد تر جنون بشه ! بنابراین هیچ مسئولیتی متوجه من نخواهد بود.
3. کسانی که قدرت تمرکز قوی تری دارند در احضار موفق ترند چون قراراست شما مدیوم باشید

متن احضار درادامه ی مطلب

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1940
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 121
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 481
  • آی پی دیروز : 121
  • بازدید امروز : 1,450
  • باردید دیروز : 219
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 3,718
  • بازدید ماه : 3,718
  • بازدید سال : 76,923
  • بازدید کلی : 959,924